January 1, 2020

2020的彬彬

Happy New Year 2020!! I can't believe that I'm in 2020, seems like millennium 2000 was just not long ago hahaha... i was then reading chicken soup, my teenage textbook and harry potter. Not forgetting my favourite manga/anime 小叮当, 海贼王, 橙路, 相聚一刻, 棋灵王,通灵王,柯南 还有好多好多... Dressed in Giordano, Bossini, 77th street and pasar malam characters clothing. After school love to hangout at Mcdonald.. usual gathering at Seoul garden, Swensen or Kopitiam.

It's scary how times flies, 一转眼我都长这么大了。Rovers也带出了我喜欢户外的另一面,而那时的我也没想到自己会在2011去尼泊尔的Everest Base Camp。我这也明白了世界真的好大好大,每个人每天都有不一样的事故或问题要面对。看到别的国家的人民与小孩每天的生活,一瞬间我的所有的问题变得好渺小。 我生活在一个小小岛上的小小鸟, 心想只要天天守护好身边的朋友,家人快快乐乐的生活就够了。人们虽说要知足常乐,但有时我还是会贪❤️。

2020还是希望家人平安,开开心心!哦yeah ✌️

No comments:

Post a Comment

Twitt twitt...

    follow me on Twitter